Adatvédelmi irányelvek

Adatfeldolgozási Szabályzat

Ez a dokumentum azt ismerteti, hogyan használjuk fel személyes adatait. Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink és weboldalunk látogatóinak adatvédelme mellett. Ez a szabályzat részletesen bemutatja a személyes adatai kezelésére vonatkozó megközelítésünket.

1. Személyes adatok használata
A.) Áttekintés
  • Adattípusok:
    Olyan személyes adatokat dolgozunk fel, amelyek magukba foglalhatnak például nevet, e-mail címet, aktuális pozíciót, végzettséget, tapasztalatot, nyelvi készségeket és egyéb releváns információkat.
  • Adatforrások:
    Amennyiben közvetlenül szerezzük meg a személyes adatokat, tájékoztatjuk Önt az adatok forrásairól és típusairől.
  • Célok:
    A személyes adatokat különféle célokra dolgozzuk fel, beleértve a weboldal működtetését, a szolgáltatásnyújtást, a biztonságot, a biztonsági mentések fenntartását és az Önnel való kommunikációt.
  • Jogalap:
    Jogos érdekek alapján dolgozzuk fel az adatait. Az Ön hozzájárulásával megfontolást vehetjük Önt álláslehetőségekre, képviselhetjük Önt munkaadók előtt, megoszthatjuk adatait partnerügynökségekkel, és felvehetjük adatait tehetségadatbázisunkba.
B.) Megőrzési időszakok
  • Fiókadatok:
    Utolsó interakciónk után 3 évig tároljuk, majd töröljük.
  • Profil adatok:
    Utolsó interakciónk után 3 évig tároljuk, kivéve azokat az adatokat, amelyek fiókadatokként is vannak kategorizálva.
  • Kapcsolattartási adatok:
    Utolsó interakciónk után 2 évig tároljuk, kivéve azokat az adatokat, amelyek fiókadatokként is vannak kategorizálva.
  • Használati adatok:
    Utolsó interakciónk után 2 évig tároljuk.
  • Lekérdezési aatok:
    Utolsó interakciónk után 2 évig tároljuk, kivéve azokat az adatokat, amelyek fiókadatokként is vannak kategorizálva.
  • Értesítési adatok:
    Utolsó interakciónk után 2 évig tároljuk, kivéve azokat az adatokat, amelyek fiókadatokként is vannak kategorizálva.
  • Levelezési adatok:
    Utolsó interakciónk után 2 évig tároljuk, kivébe azokat az adatokat, amelyek fiókadatokként is vannak kategorizálva.
C.) Adatgyűjtés
  • Profil adatok:
    Tartalmaznak olyan információkat, mint a név, cím, elérhetőségi adatok, profilképek, nem, születési dátum, családi állapot, érdeklődési körök, oktatási és munkatapasztalatok, önéletrajz részletei, álláspreferenciák és munkaviszonyi adatok.
D.) Harmadik féltől történő gyűjtés
  • Kapcsolattartási adatok:
    Harmadik féltől származó forrásokból szerezzük be, például LinkedIn-ről vagy önéletrajz-gyűjteményekből, a potenciális állásalkalmasság megítélése céljából.
E.) Használati adatok
  • Használati adatok:
    A webhely és szolgáltatás használatának elemzésére gyűjtött adatok, beleértve az IP-címet, a földrajzi helyet, a böngésző típusát, az operációs rendszert, a hivatkozási forrást, a látogatás időtartamát, az oldalmegtekintések számát és a navigációs mintákat.
F.) Lekérdezési adatok
  • Lekérdezési adatok:
    A szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődéseiből dolgozzuk fel, hogy Önnek releváns termékeket vagy szolgáltatásokat tudjunk értékesíteni.
G.) Értesítési adatok
  • Értesítési adatok:
    Az Ön hozzájárulásán alapuló e-mail értesítésekhez, állásértesítésekhez és hírlevelekhez szükséges adatokat tartalmazza.
H.) Levelezési adatok
  • Levelezési adatok:
    Öntől érkezett kommunikációval kapcsolatos információkat tartalmazza, beleértve a tartalmat és a metaadatokat.
I.) Jogalap a feldolgozáshoz
  • Az adatfeldolgozás a hozzájáruláson kívül jogi kötelezettségek teljesítéséhez vagy létfontosságú érdekek védelméhez is szükséges lehet.
2. Adatmegosztás

Adatait megoszthatjuk biztosítóinkkal, szakmai tanácsadóinkkal, ügyfeleinkkel, potenciális munkáltatókkal és partnerügynökségekkel a toborzási célok és a szolgáltatásnyújtás érdekében, amennyiben ez szükséges.

3. Adattovábbítás

Az Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívüli adattovábbítás az megfelelőségi határozatok vagy megfelelő garanciák révén a adatvédelmi szabványoknak megfelelően történik.

4. Adatmegőrzés

A személyes adatokat csak a meghatározott cél eléréséhez szükséges ideig őrizzük meg, adatmegőrzési szabályzatunk és a jogszabályi kötelezettségek betartásával.

5. Szabályzatfrissítések

Ez a szabályzat időszakosan frissülhet, a változtatásokat webhelyünkön tesszük közzé, és e-mailben is értesítjük Önt róluk.

6. Az Ön jogai

Önnek jogai vannak a személyes adatai tekintetében, többek között az azokhoz való hozzáférés, helyesbítés, törlés, a feldolgozás korlátozása, a feldolgozás elleni tiltakozás, az adathordozhatóság, a felügyeleti hatósághoz történő panasz benyújtása és a hozzájárulás visszavonása.

7. Kapcsolattartási adatok

A jelen szabályzattal kapcsolatos kérdéseivel vagy jogai gyakorlásával kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken keresztül.

8. Panaszok

Ha aggályai vannak adatai feldolgozásával kapcsolatban, akkor a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat, vagy bírósági útra terelheti az ügyet.

Adatmegőrzési szabályzat

1. Bevezetés
Ez a szabályzat biztosítja a HR Executives Kft. által feldolgozott személyes adatok megőrzésére és törlésére vonatkozó jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelést.
2. Adatmegőrzési elvek
Személyes adatokat csak addig őrzünk meg, ameddig az összegyűjtés céljaihoz feltétlenül szükséges. Ezt az időszakot követően az adatokat biztonságosan töröljük rendszereinkből.
3. Megőrzési időszakok
  • Fiókadatok: Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 3 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Profil adatok (a fiókadatok kivételével): Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 3 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Kapcsolattartási adatok (a fiókadatok kivételével): Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 2 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Használati adatok: Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 2 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Lekérdezési adatok (a fiókadatok kivételével): Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 2 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Értesítési adatok (a fiókadatok kivételével): Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 2 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
  • Levelezési adatok (a fiókadatok kivételével): Utolsó kapcsolatfelvételünktől vagy interakciónktól számított 2 évig tároljuk, ezt követően töröljük.
4. A megőrzés jogalapja
Személyes adatokat megőrizhetünk, ha ez jogi kötelezettségek betartásához, létfontosságú érdekek védelméhez vagy közérdekű feladatok ellátásához szükséges.
5. Módosítások
  • A szabályzatot frissíthetjük a módosított verzió webhelyünkön történő közzétételével.
  • Kérjük, időszakosan tekintse át ezt az oldalt, hogy megbizonyosodjon egyetértéséről a változtatásokkal.
  • A szabályzat módosításait e-mailben is közölhetjük.
6. Lépjen kapcsolatba velünk
Ha kérdése van ezzel a szabályzattal kapcsolatban, vagy gyakorolni kívánja a személyes adatokkal kapcsolatos jogait, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk:
  • Postai úton: 1123 Budapest, Alkotás utca 53., House of Business (6. emelet), HR Executives Kft.
  • Webhelyünk kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül
  • Telefonon: +36 30 353 2170
  • E-mailben: hello@hrexecutives.hu