Tóth Klaudia

Közép- és felső vezetői kiválasztás specialista, HR tanácsadó és Kommunikációs szakértő

Toth_Klaudia

Klaudia egy tapasztalt, ám friss szemlélettel, illetve erős kommunikációs és marketing háttérrel rendelkező HR szakember. Kommunikátorként végzett a METU-n, PR-Marketing szakirányon. Rövid ideig szabadúszóként dolgozott különálló marketing projekteken, emellett részt vett piackutatásban, piaci elemzésben, tartalomszerkesztésben, online és offline médiakezelésben, majd 2016-ban úgy döntött, pályát módosít és a HR terület felé irányult.

Közép- és felsővezetői kiválasztási specialistaként legfőbb feladata a potenciális cégek és jelöltek felkutatása, ezen kívül telefonos és személyes interjúk levezetése, személyes karriertanácsadás, jelölt prezentációk megtartása, illetve az üzletfejlesztés. Legfőbb szempont munkája során, hogy nem csak megbízói, de jelöltjei is maximálisan elégedettek legyenek új pozíciójukkal, hiszen ezáltal találhatja meg a legmegfelelőbb (és hosszú távú, motivált) munkaerőt megbízója számára.

A HR-ben, a fejvadászatban, és ezen belül is az executive search-ben, vagyis közép- és felsővezetők keresésében találta meg leginkább a helyét. Ezen kívül azonban kommunikációs és marketing tudását sem hanyagolta el; jelenleg nem csak megszerzett tapasztalatait és kiváló kommunikációs készségeit kamatoztathatja, de folyamatosan továbbképzi magát mind marketing mind pedig HR területen. Az FMCG, telco, energetika, automotive, IT és agrár / commodity szektorokon belüli keresésekben mély tapasztalatot szerzett, de mindig nyitott az új kihívásokra. Emellett Y generációsként képes hidat alkotni a tapasztalt vezetőség és a fiatal, Z generációs munkaerő között, hitelesen képviselve mindkét oldalt.

Az angol nyelv mellett társalgási szinten beszél románul is.

Kompetenciák

  • Felső-, középvezetők és kulcsemberek felkutatása, kiválasztása (direct search)
  • Személyes interjúk levezetése, ügyfélprezentáció, ügyfélkapcsolatok ápolása
  • Desk research, kutatás, versenytárselemzés, piaci változások lekövetése, naprakész információk beintegrálása
  • A cég teljes kommunikációja: weboldal, marketing, kampányok, ügynökségek kezelése, kreatívok gyártása

Elérhetőségek

Szakterületek

  • Fogyasztási termékek (FMCG food, non-food)
  • Média, marketing, online Telekommunikáció
  • Marketing, social networks, social platformok
  • Termelés (tömeg-, elektronikai, egyedi gépgyártás, automotive)